Vytvoření automatizační strategie by mělo být na samém vrcholu vaše seznamu v roce 2019 – opravdu, alespoň tak to identifikovalo šedesát jedna procent marketérů – jako top prioritu, tedy optimalizaci marketingových snah za pomocí automatizace v nejnovějším průzkumu průmyslu. Výzkumníci také identifikovali, že nabízení personalizovaného obsahu a integrace marketingového systému jsou ty nejtěžší a nejnáročnější oblasti a překážky pro váš úspěch s marketingovými technologiemi. SEO a automatizace je velkou součásti řešení.
Automatizace je důležitá v činění informovaných rozhodnutí na základě dat ve světě, ve kterém množství dat, které se snaží shromáždit a pochopit společnosti, je skoro nemožné na zpracování pro člověka. Ale právě nyní jsme v bodě, kdy se marketéři pokusili automatizovat rozličné úkony a spousta se potácí s různými kupami nových technologií, které jsou rozdílné a také rozdílně nákladné na zdroje a rozpočet.
Pokud vy nebo vaši klienti ztrácíte více času tím, že se snažíte najít nějaká chytrá řešení namísto technologií, namísto toho, abyste se snažili tuto technologii využít, jenom zbytečně ztrácíte spoustu peněz a času. I když jsou marketéři velice kreativní s technickými a analytickými dovednostmi, SEO konzultanti a společnosti jsou nyní ve skvělé pozici, ze které mohou vést implementaci automatizace a strategie pro její implementaci, kterou nyní společnosti velice potřebují.
SEO, automatizace a zkušenost zákazníka
Automatizace ve vašem SEO a procesu obsahu může vytvořit efektivitu a ulehčení od některých redundantních úkonů, avšak celá technologie se vyvinula již zase o kus dál (a rychleji). Dnes, automatizace samotná nestačí. SEO konzultanti a společnosti musí automatizovat inteligentně – ne jenom splňovat úkony, ale také analyzovat data a činit rozhodnutí ohledně úkonů a jejich upřednostnění (a jak je vůbec provést).
Umělá inteligence nám dovoluje sbírat a analyzovat datasety, které jednoduše nemůžeme analyzovat sami za pomoci lidských sil. Vrstvy přirozeného jazyka a jeho zpracovávání a také strojové učení dovolují daleko chytřejší optimalizaci, která je poháněna předvídajícími analýzami, rozpoznáním vzorců a také učením na základě důkazů.
Audity stránek, analýzy konkurence, monitorování hodnocení a další SEO úkony jsou čím dál jednodušší a efektivnější s automatizací. Ale jste připraveni na tento další krok?
Umělá inteligence už nyní naprosto překopává obsahový marketing, od nápadů, plánování až po tvorbu optimalizovaného obsahu, až po propagaci ve specifických segmentech trhu. To není vůbec nová technologie, ve skutečnosti Associated Press využívá umělou inteligenci k psaní zpráv a novinek z byznysu od roku 2014 (a i tehdy mohl program doslova vyplivnout dva tisíce článků za sekundu). Nyní jsme v bodě, kdy automatizace může lépe pomoci identifikovat nové příležitosti pro zisk a také doporučovat jisté kroky v tématech obsahu, vlastnostech, optimalizacích a také strategických CTA a mnohem více.
Inteligentní automatizace také dovoluje SEO konzultantům a společnostem naplánovat úkony a okamžitě aktivovat data, aby mohli činit daleko lépe informované optimalizace. Nyní můžete zacílit specifický obsah pro vyhledávající, kteří interagují s vaším chatbotem, například, záleže na tom, co je vedlo k dané interakci.
Automatizace – analýza dat, výzkum v reálném čase, obsah a komunikace
Inteligentní automatizace dává SEO konzultantům a společnostem obrovské postřehy do – a kontrolu nad – tím, jak optimalizace vyhledávání dopadá na zkušenost zákazníků skrze každé stádium jejich cesty. Nyní, postřehy, které dokážeme dostat z analýzy interakcí zákazníků v reálném čase, nám dokáží pomoci doslova vytvarovat každý aspekt zkušenosti zákazníka, od objevení po konverze.
- Virtuální personální asistenti (31 procent)
- Analýza automatizovaných dat (29 procent)
- Automatizovaná komunikace jako jsou e-maily a chatboti (28 procent)
- Hlášení o automatizovaných výzkumech a sběru informací (26 procent)
- Analýza automatizovaných operací a efektivity (26 procent)
- Předvídatelná analýza (26 procent)
- Systémy používané pro podporu rozhodnutí (21 procent)
- Robotika (19 procent)
- Analýza automatizovaných prodejů (18 procent)
- Strojové učení (16 procent)
Zdroj : PWC )
A jak vlastně umělá inteligence pohání lepší výkon vyhledávání?
Dedikace umělé inteligenci Google vyúsťuje v daleko více interaktivních výsledků vyhledávání, které přímo odpovídají úmyslu vyhledávajících, jak je tomu v těchto třech podobných požadavcích, které produkují rozdílné výsledky.
Google používá daleko delší organické karty, místní balíčky po třech, rychlé odpovědi, obrázky a videa, kolotoče, odkazy na stránky a další tucet vylepšení pro vyhledávání, aby daleko lépe odpověděli na potřeby vyhledávajících. Algoritmus naslouchá tomu, co hledající píčí a konstantně se učí, aby přinášel na požadavky relevantnější a relevantnější výsledky. Častěji a častěji tento výsledek odpoví na požadavek takovým způsobem, že uživatelé ani nepotřebují kliknout na odkaz, aby se něco dozvěděli. Tohle je práce RankBrain technologie Google.
Minulý rok, výzkum od BrightEdge (spřízněná společnost autora) odhalila , že více než osmdesát procent všech požadavků vrací hledajícím univerzální výsledky vyhledávání. Optimalizace, strukturalizace a označování vašeho obsahu, aby se ukázala Google jeho relevance pro požadavky rozličných úmyslů pomáhá zvýšit vaši viditelnost tam, kde na tom záleží nejvíce. A ve stejný čas, poskytujete daleko srozumitelnější obsah a můžete dokonce spatřit více konverzí na prodeje, aniž by spotřebitel musel vůbec navštěvovat vaší stránku.
SEO se posunuje dál od statických webových stránek, to, pro co optimalizujete, obsahuje v sobě celou zkušenost na základě hledání. A jak se schopnost Google určit úmysl hledání neustále zlepšuje, SEO a marketéři musí držet krok s umělou inteligencí a automatizací, aby zůstali na vrcholu a produkovali správně strukturovaný obsah.
- Optimalizujte pro hlasové vyhledávání. Používejte více konverzační tón ve vašem obsahu a inkorporujte long-tail klíčová slova. Aplikace formátu otázky a odpovědi v některém obsahu vám může pomoci hodnotit se v Okamžitých odpovědích a také jako nejlepší hlasovou odpověď. Ujistěte se, že aplikujete správné markup schéma. Přečtěte si náš článek o tom, jak vizuální a hlasové vyhledávání revitalizuje roli SEO pro více informací.
- Povolte hlasové vyhledávání na vaší stránce, pokud je to možné. Inkorporujte rozpoznávání hlasu do vaší aplikace nebo na stránku, pokud je to možné. Můžete tak rozšířit hands-free užitečnost i na vaše stránky, abyste tak nabídli hledajícími vaší celou stránku tím, že pouze povolíte funkci hlasu.
- Dobře využijte text popisků. Zatímco spousta členů obecenstva chce vizuální obrázky a videa, některé nebudou moci být vykresleny a také s kategorizací všech nejrůznějších druhů obsahu může zlepšit jak vaše SEO tak přístupnost.
- Používejte inteligentní automatizaci, abyste doplnili vaše dovednosti. Je velice důležité chápat, že automatizace nemůže úplně nahradit kreativitu a strategii – budou stále rozhodovat, kterou technologii aplikovat a kde. Avšak inteligentní využití automatizace vám pomůže dělat vaši práci daleko efektivněji, takže se můžete soustředit na daleko důležitější úkony a úkony s větším dopadem.
- Pravidelně monitorujte pro nové příležitosti. Google neustále testuje a spouští nové funkce ve výsledcích vyhledávání. Není to statický prostor, a vy si nemůžete jen tak sednout. Použijte automatizaci k pravidelné analýze vaší prezentace ve vyhledávání, stejně tak jako všichni vaši významní konkurenti. Ujistěte se, že máte správně formátován, optimalizován a označen obsah, abyste mohli využít výhody ve funkcích výsledků vyhledávání.
Využitím automatizace bude stále důležitější pro vaši schopnost využít a uspět v nejrůznějších výzvách, které před vás digitální svět položí. Pokud teprve začínáte, zkuste automatizovat časově náročné, repetitivní úkony, jako je výzkum klíčových slov, vizualizace dat, hlášení, sběr dat, SERP porovnání podobností, testování JS vykreslování, generace nápadů na obsah, budování odkazů a technické audity.
Za další, obraťte se na umělou inteligenci, abyste začali zjednodušovat komplexní rozhodování a upřednostnění vašich SEO a obsahových snah, vše za účelem zlepšené zkušenosti uživatele. SEO, kteří se rozhodnout využít automatizace, činí velké kroky v upevnění jejich pozice jako leaderů digitálního marketingu zítřka.