Už nyní je velice těžké říci, jak se tyto dny vaše textové reklamy vykreslí – dva titulky nebo tři, kolik rozšíření, apod. Nyní Google testuje kolotoče textových reklam pro mobilní zařízení.
Nedávno byly zaznamenány společností SEMrush, reklamní kolotoče se objevují pod odkazem „Lidé také zvážili“ pod první reklamou. Poznámka, tyhle kolotoče se objevují pod odkazem s firmou pro „Xfinity“ a vlastní reklama Xfinity se objevuje na samém vrcholu, s celou sadou rozšíření.
Reklamy v kolotočích se objevují se dvěma titulky a s řádkem popisu a bez žádných rozšíření reklam.
Proč by nás to mělo zajímat.
Tahle novinka pravděpodobně vypadá velmi děsivě pro spoustu inzerentů, kteří si myslí, že by tohle mohlo prorážet výkon u reklam, které nejsou v absolutní TOP pozici – hlavně s reklamami s popiskem, které se objevují v tomto formátu. Ale pokud jste Xfinity (nebo jiná firma, jejichž reklamy bojují o místo zobrazení v takovémto kolotoči), budete určitě příjemně potěšeni. Google bude neustále sledovat dopad na četnost kliknutí a také poměr prokliknutí u takového zacházení s reklamami. A není vůbec jasné, jestli tohle bude také testováno pro nefiremní vyhledávací termíny. Odstranění metriky průměrné pozice nyní dává mnohem větší smysl než předtím.
Reklamy v Google Shopping se již nyní objevují ve formátu kolotoče už nějakou dobu – stejně tak tomu bylo i u rozšíření pro textové reklamy. Všechny reklamy na Google Shopping jsou nyní v kolotočích, byť se staly čím dál větší, jak jste si již mohli všimnout, v průběhu těchto několika let.
„Neustále se snažíme testovat nové způsoby, jak zlepšit naši zkušenost pro naše inzerenty a uživatele, ale nemáme teď nic specifického, co bychom chtěli nyní oznámit,“ sdělil nám mluvčí společnosti Google.